گارانتی بازگشت کالا

جلب رضایت و اعتماد مشتریان عزیز هدف اصلی شیدکالا بوده که در این راستا ، شیدکالا سعی بر آن دارد با تحویل سریع سفارشات در بهترین شرایط آنرا محقق سازد . با این وجود امکان دارد پس از خرید ، مسائل گوناگونی برای مشتریان گرامی وجود داشته باشد که در این موارد خدماتی تحت عنوان گارانتی بازگشت هفت روزه کالا در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که شامل تمامی محصولات قابل عرضه در شیدکالا می باشد . این محصولات که ممکن است گارانتی نداشته باشند یا محصولاتی باشند که خود از گارانتی های معتبر شرکتی برخوردارند ، همه و همه شامل سرویس هفت روز تست و بازگشت محصول می باشند . تنها موردی که شامل این سرویس نمی باشد ، اقلامی هستند که شیدکالا به عنوان هدیه به روی برخی از سفارشات در نظر می گیرد .

برای مشخص شدن این امر ، شیدکالا به روی سفارشات برچسبی تحت عنوان " بازگشت هفت روزه کالا " الصاق مینماید و الزامی است برای برخورداری از این خدمات این برچسب تا هفت روز پس از خرید ، روی بسته بندی کالا باقی مانده و آسیب نبیند .

شرایط بازگشت کالا ....

اگر کالای سفارش داده شده با کالای ارسالی مطابقت نداشته باشد .

شیدکالا با اینکه نهایت دقت را در آماده سازی و ارسال سفارشات بکار می برد ، همواره تاکید مینماید در هنگام تحویل این موضوع را بررسی نمایید و در صورت مغایرت ( نوع و مدل کالا یا رنگ آن یا سایر موارد ) با کالای سفارش داده شده ، از تحویل آن خودداری نموده و کالا را به مامور ارسال بازگردانید .

با اینحال در صورت وجود مغایرت باید حداکثر طی 24 ساعت این موضوع را به اطلاع شیدکالا از طریق تلفن یا ایمیل برسانید .

اگر کالا ایراد و اشکال فنی داشته باشد .

سرویس تست و بازگشت هفت روزه کالا که با برچسب به روی محصولات مشخص شده است ، بدین معنی است که کالای مورد نظر در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال فنی توسط شیدکالا بازگردانده شده و بسته به درخواست مشتری کالا تعویض شده یا وجه آن مسترد می گردد . برای استفاده از این سرویس توجه فرمایید هرگونه اشکال یا ایراد فنی ، باید حداکثر در مدت هفت روزه تعیین شده به اطلاع شیدکالا برسد .

از آنجایی که کالاهای عرضه شده در شیدکالا دارای گارانتی رسمی و اصلی شرکتی بوده و کالاهای بدون گارانتی نیز توسط تیم فنی شیدکالا مورد تست سلامت و کیفیتی قرار میگیرند ، هرگونه اشکال فنی یا ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود مانند شکستگی در اثر برخورد یا فشار ، خط و خش ، آب خوردگی یا ضربه دیدگی ، سوختگی در اثر جریان برق ، تنظیمات نامناسب در مراحل نصب و راه اندازی یا استفاده غیر معمول ، نگهداری نادرست و غیر از توصیه سازنده کالا ، مطابق دفترچه راهنمای کالا مشمول این سرویس نخواهد شد .

اگر کالا آسیب دیدگی ظاهری یا ایراد فیزیکی داشته باشد که به دلایل گوناگون از جمله حمل و نقل نامناسب ایجاد شده باشد .

کلیه کالاهای ارسالی توسط شیدکالا با پک و بسته بندی اصلی و سالم عرضه می گردند که به منظور جلوگیری از هرگونه صدمات احتمالی ، بسته بندی و کاور مناسبی برای سفارشات ( بخصوص برای سفارشات با شیوه های ارسالی غیر از پیک شیدکالا ) در نظر گرفته می شود ، بنابراین هرگونه آسیب دیدگی از روی ظاهر پک و بسته بندی محصولات قابل تشخیص خواهد بود . شیدکالا همواره توصیه مینماید در هنگام تحویل این موضوع را بررسی نمایید و در صورت وجود هرگونه آسیب دیدگی ظاهری و فیزیکی ، از تحویل آن خودداری نموده و کالا را به مامور ارسال بازگردانید .

با اینحال در صورت وجود هرگونه آسیب دیدگی ، باید حداکثر طی 24 ساعت این موضوع به اطلاع شیدکالا از طریق تلفن برسانید .

اگر از سفارش خود منصرف شده باشید .

انصراف از سفارش تنها در دو صورت ممکن است :

1. اگر سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد ، باید هرچه سریع تر این موضوع را به اطلاع شیدکالا از طریق تلفن 22646876 برسانید .

2. چنانچه پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شده باشید ، باید حداکثر تا 5 روز این موضوع را به اطلاع شیدکالا برسانید . عودت کالا در این حالت تنها در صورتی مقدور می باشد که کالا در شرایط اولیه خود و در حالت پلمپ بوده و برچسب بازگشت هفت روزه کالا مخدوش نشده باشد . کالای ارسالی را به همراه بسته بندی و فاکتور ارسالی به شیدکالا عودت داده شود تا مراحل تست و بازگشت آن انجام گیرد . چنانچه همراه سفارش شما هدیه ای در نظر گرفته شده است ، هدیه ارسالی نیز باید به همراه کالا عودت یابد .

توجه فرمایید در این حالت ، هزینه پیک رفت (در صورتی که رایگان در نظر گرفته شده باشد ) و برگشت بر عهده مشتریان گرامی می باشد .

در مورد مغایرت ها دقت فرمایید :

چنانچه مغایرت شامل مواردی همچون مشخصات ، رنگ یا مدل کالا و مواردی از این دست باشد که از روی بسته بندی محصول قابل تشخیص است ، باید کالا در شرایط اولیه خود بوده و بسته بندی باز نشده باشد .

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت از روی بسته بندی وجود نداشته باشد و بسته بندی کالا باز شده باشد ، لازم است کارتن و جعبه اصلی کالا که برچسب بازگشت هفت روزه کالا بدان الصاق گردیده است ، نگهداری شده و همراه کالا باشد .

توجه فرمایید استفاده از این سرویس در صورتی ممکن است که کالا در کارتن یا بسته بندی اصلی خود بازگردانده شود و فاکتور ارسالی بدان پیوست شده باشد . هرگونه برچسب زدن ، نوشتن توضیحات ، آدرس ، آسیب دیدگی کارتن و بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد .

چگونگی بازگشت کالا ....

در صورتی که میخواهید از گارانتی بازگشت هفت روزه کالا استفاده نمایید ، قبل از هر چیز برای هماهنگی و ارسال ، این موضوع را با کارشناسان شیدکالا از طریق تلفن 22646876 در میان بگذارید و جدا از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری نمایید .

در هنگام ارسال ، شرح دقیقی از ایراد یا اشکال مورد نظر را در پشت فاکتور سفارش خود قید و حتما فاکتور را پیوست نمایید . ارسال کالا جهت عودت بر عهده مشتریان گرامی خواهد بود که پس از بررسی و اطمینان از سلامت کالا ، این هزینه به حساب مشتری واریز خواهد شد . چنانچه ساکن تهران هستید جهت عودت می توانید از پیک شیدکالا نیز استفاده نمایید که باید این موضوع را از قبل هماهنگ کرده باشید .

بسته خود را پس از هماهنگی با شیدکالا به آدرس تهران ، خیابان ظفر ، خیابان فرید افشار ، بلوار آرش شرقی ، پلاک 11 ، واحد 1 با کد پستی 1916653111  واحد خدمات پس از فروش شیدکالا ، ارسال نمایید .

روند پیگیری و بازگشت کالا ....

پس از دریافت کالا توسط شیدکالا ، کالای مورد نظر مورد بازبینی و بررسی تیم فنی شیدکالا قرار میگیرد که در صورت تایید مغایرت یا آسیب دیدگی ، تمام هزینه های ارسال و بازگشت بر عهده شیدکالا خواهد بود و کالا به درخواست مشتری تعویض یا جایگزین یا مبلغ آن مسترد می گردد . لازم به ذکر است تعویض کالا منوط و مشروط به موجودی کافی در انبار شیدکالاست . در صورتی که بنابر درخواست مشتری کالای دیگری بجای آن جایگزین شود ، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی محاسبه شده و تسویه می گردد .

پس از دریافت کالا توسط شیدکالا حداکثر تا 48 ساعت مراحل بازبینی و بررسی آن توسط تیم فنی انجام شده و در صورت تایید سلامت کالا ، سفارش تعویض یا جایگزین و یا وجه آن بازگردانده می شود . در صورتی که برای بازگشت از پست استفاده شود ، برای عودت هزینه پست لازم است قبض پستی همراه با مهر شرکت پست همراه کالا پیوست شده باشد .

هزینه های پیک و جابجایی عودت کالا ....

هزینه های پیک و جابجایی بسته به دلیل عودت کالا میتواند متغیر باشد ، در صورتی که کالا دارای ایراد و اشکال فنی بوده و بسته برای شیدکالا فرستاده شده و تعویض گردد ، کلیه هزینه های مربوط به پیک رفت و بازگشت در صورت خرابی کالا بر عهده شیدکالا بوده و کالا به رایگان ارسال خواهد گردید . در صورتی که عودت بدلیل پشیمانی بعد از دریافت کالا بوده و کالا طبق شرایط ذکر شده عودت داده شود ، تنها هزینه ارسال کالا به مشتری و بازگشت آن به شیدکالا بر عهده مشتری خواهد بود . در صورتی که کالا بدلیل ایراد و اشکال فنی عودت داده شود و این امر مورد تایید کارشناسان فنی محصولات قرار نگیرد ، هزینه ارسال کالا برای شیدکالا و ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود . کلیه هزینه های جابجایی بر طبق هزینه های جابجایی در نظر گرفته شده فعلی سایت محاسبه میگردند .

سرویس ویژه شیدکالا در مورد کالاها با دسته بندی سرگرمی و فراغت ....

کلیه های کالا های ارائه شده در بخش سرگرمی و فراغت بدلیل تامین اختصاصی آنها توسط شیدکالا و گوناگونی برند ها ، فاقد گارانتی رسمی و شرکتی میباشند . این کالاها به دلیل نوع استفاده و احتمال خرابی در اثر استفاده نامناسب ، برخورد با آب ، شارژ نامناسب ، شکستگی در اثر ضربه و موارد مشابه در کل دارای هیچ گونه گارانتی از جمله گارانتی ۷ روز بازگشت شیدکالا نیز نمی باشند . بنابراین کلیه این کالا ها از قبل توسط تیم فنی شید کالا تست و بررسی شده تا اصالت و سلامت آنها تضمین گردد . لازم به ذکر است کلیه این کالاها بصورت پک اصلی و بسته بندی کامل بوده و سرویس ویژه شیدکالا برای کالاهایی همچون کواد کوپتر و هلی کوپتر شامل تضمین اصالت و سلامت کالا تا هنگام تحویل به همراه بسته بندی ضدضربه برای سفارشات خارج از تهران و پشتیبانی نرم افزاری می باشد .

همچنین در صورت نیاز به تامین قطعات اصلی بصورت مستقیم از طریق شید کالا و یا تعمیرات با معرفی مراکز معتبر و مورد اعتماد از طرف شیدکالا ، تحت پشتیبانی محصولات قرار میگیرد . لازم به ذکر است این پشتیبانی شامل ارتقا وسیله نخواهد بود و کلیه مسئولیت های ارتقا از جمله تعویض باتری یا منبع تغذیه با ولتاژ یا آمپر بالاتر ، تعویض موتورها با موارد غیر استاندارد ، دستکاری و ارتقا برد رادیو کنترل و مواردی از این دست بر عهده مشتریان گرامی می باشد .