پرسش های متداول

پیرامون شیدکالا ….

تغییر و تحول در شیدکالا به چه معناست ؟

تحولات می توانند هر ایده و تغییر جدیدی در جهت یک پیشرفت درست باشند ، از تحولات پشت زمینه و گسترش تیم گرفته تا معرفی طرح ها و رویداد های تازه . سعی شیدکالا ، پیشگامی در این امر بوده و هست .

مطالب موجود در سایت چگونه تهیه می شوند ؟ آیا از مراجع خاصی استفاده می گردد ؟

برای حفظ بی طرفی خصوصا در نقد و بررسی کالاهای دیجیتال ، تمامی مطالب از وبسایت های مرجع تهیه و ترجمه می شوند . برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .

آیا شیدکالا تیم تخصصی برای بررسی کالا های خود دارد ؟

بله ، شیدکالا با داشتن تیم کارشناسی از لحظه سفارش به تامین کننده و بعد دریافت کالا و سپس بررسی های لازم جهت تست و اصالت آن بسیار جدی و مطمئن عمل می کند تا از هر حیث اعتماد مشتریان محترم جلب و رضایت خاطر آنان فراهم گردد .

از سایتتون خوشم اومده ، چطور میتونم به آخرین اخبار سایتتون دسترسی داشته باشم ؟

ضمن تشکر از حسن نظرتان ، شما می توانید در قسمت فوتر سایت (پایین ترین قسمت صفحه) عضویت در خبرنامه مارا بیابید و با ثبت ایمیل تان از آخرین اخبار و جشنواره ها و تخفیف ها بهره مند شوید . پیشنهاد بهینه برای شما ساخت یک اکانت کاربری در سایت است که علاوه بر عضویت در خبرنامه امکانات کاملی را به شما ارائه می دهد . اگر به راهنمایی قدم به قدم نیاز دارید اینجا کلیک کنید .

آیا شیدکالا فروشگاه برای بازدید و خرید حضوری دارد که به آن مراجعه کنیم ؟

خیر ، شیدکالا یک فروشگاه اینترنتی ، با هدف تحول در شیوه خرید ، ارائه قیمت مناسب با حذف واسطه ها و دیگر عوامل دخیل ، کاهش رفت و آمد ها ، هزینه ها و ترافیک شهری است بنابراین امکان مراجعه حضوری وجود نداشته و کلیه مراحل بررسی ، انتخاب و ثبت سفارش بصورت آنلاین انجام می گیرد .

حساب کاربری ….

در حال حاضر برخی امکانات از جمله نظر و امتیازدهی محصولات برای من امکان پذیر نمی باشد ، چطور میتونم از امکانات سایت استفاده کنم ؟

متاسفانه مهمانان گرامی نمیتوانند از تمامی امکانات وبسایت همچون نظر و امتیاز دهی محصولات ، ثبت سفارش ، دریافت پیشنهادات ویژه ، اطلاع از آخرین اخبار ، جشنواره ها و مناسبت های فروش ویژه و … استفاده کنند . برای فعالسازی این امکانات یک بار برای همیشه در سایت ثبت نام کنید .

کالایی رو در سایت دیدم و پسندیدم و قصد خرید دارم ، چطور خرید کنم ؟

ضمن تشکر از حسن انتخابتان ، شما می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید و تکمیل مراحل خرید (طبق توضیحات راهنما) سفارشتان را مطابق با میل خود ثبت کنید تا در اسرع وقت به دست شما برسد .

مزایای داشتن یک حساب کاربری در شیدکالا چیست ؟

مزایای داشتن یک حساب کاربری آنهم به همراه فعالسازی خبرنامه به قدری می تواند مفصل و مفید باشد که پاسخ به آن در جوابی کوتاه مشکل است . از مهمترین و مشخص ترین مزایای یک اکانت کاربری :

  • امکان نظر و امتیاز دهی محصولات
  • اطلاع از آخرین اخبار سایت ، جشنواره ها و مناسبت های فروش ویژه در ایمیل شما
  • دریافت پیشنهادات ویژه
  • بهره مندی از تخفیف ها
  • استفاده از حداکثر تخفیف تحت عنوان شیدبرگ
  • ثبت سفارشات رایگان (اختصاصی شیدکالا) !!!

چطور یک حساب کاربری بسازم و در سایت فعالیت کنم ؟

بالای صفحه در سمت راست کنار سبد خرید ، ورود به حساب را می بینید ، روی آن کلیک کنید و در قسمت ایجاد یک حساب کاربری اکانت خود را بسازید . فراموش نکنید ایجاد حساب کاربری نیاز به فعالسازی ایمیلی دارد یعنی بعد از ایجاد حساب با مراجعه به ایمیل خود باید آنرا تایید کنید . اگر نیازمند راهنمایی قدم به قدم در ایجاد یک حساب کاربری هستید ، کلیک کنید .

آیا میتونم مشخصات کاربری و ایمیل خودم رو تغییر بدم ؟

بله ، شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود و کلیک بر روی اطلاعات شخصی من به ویرایش کلی اطلاعات خود بپردازید .

حس میکنم ایمیل و حساب کاربری من هک شده ، آیا راهی برای دسترسی به اطلاعات حساب کاربری من وجود دارد ؟

با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و در صورتی که نمی توانید به حساب کاربری تان دسترسی داشته باشید درخواست مسدود کردن حساب را بدهید اما اگر در حساب خود قبلا سفارشاتی را ثبت کرده اید و جزئیات این سفارشات را بخاطر دارید ، در تماس خود با پشتیبانی بازگردانی حساب کاربری تان را در خواست کنید .

ظاهرا برخی از ایمیل ها برای من ارسال نشده است ؟

ممکن است برخی ایمیل های ارسالی از طرف شیدکالا به دلایل نامعلومی از سوی ارائه دهندگان سرویس Mail اسپم شوند ، بنابراین سری به پوشه های اسپم خود بزنید . اگر نمیدانید پوشه اسپم کجاست از راهنمای قدم به قدم سایت کمک بگیرید .

جشنواره ها و مناسبت ها ….

روند  کلی جشنواره ها و مناسبت های ویژه شیدکالا به چه صورت است ؟

شیدکالا برای تشویق و افزایش سطح رضایتمندی کاربران عزیز در موقعیت ها و مناسبت های خاص اقدام به اعمال تخفیف به روی برخی کالاها می نماید که این تخفیف ها بصورت دوره ای و بمدت چندین روز خواهد بود . شما می توانید برای آگاهی از زمان برگزاری و جزئیات این جشنواره ها در خبرنامه سایت ثبت نام یا به وبلاگ شیدکالا مراجعه کنید .

آیا ممکن است کالایی را خارج از جشنواره با قیمت ویژه جشنواره خرید کنم ؟

متاسفانه خیر ، از آنجایی که جشنواره ها و مناسبت ها یک دوره خاص برای خرید هستند و طی این دوره ها شرایط ویژه ای برای کلیه مراحل فروش از جمله تامین ، ارسال و … حکم فرماست ، قیمت های ویژه کالا ها در جشنواره ها از چارچوب خاصی پیروی می کنند که فروش آنها خارج از این چارچوب امکان پذیر نمی باشد و پس از پایان این دوره ، قیمت ها به حالت اول باز میگردند .

آیا میتوانم در جشنواره ها و مناسبت های ویژه کالایی را بیشتر از یکی خرید کنم ؟

بله ، معمولا تیم تامین کاتالوگ شیدکالا خصوصا در مورد محصولات با ارزش خرید بالا و پرطرفدار فکر جشنواره های خرید را از پیش کرده و سعی در تامین مقادیر کافی از آن میکنند بنابراین در صورت موجودی کافی ، امکان فروش با تعداد بیش از یکی در جشنواره ها هم امکان پذیر است .

اگر موجودی کالایی خاص در جشنواره به اتمام رسد ، امکان دوباره موجود شدن این کالا با قیمت ویژه در همان جشنواره هست ؟

چون جشنواره ها بصورت دوره ای و بمدت چندین روز ادامه میابند و احتمال تمدید برخی از آنها نیز هست ، درصورت امکان و اضافه شدن موجودی ، مجددا این محصول در دسترس قرار خواهد گرفت ، بدین منظور از گزینه ثبت هشدار موجودی کالا که در صفحه محصول قرار دارد استفاده کنید .

آیا میتونم از جشنواره های خرید ویژه و مناسبت ها قبل از شروع اطلاع پیدا کنم ؟

بله ، شیدکالا برای اولین بار این امکان را به شما مشتریان گرامی می دهد تا چند روز ( حدودا یک هفته) قبل از آغاز جشنواره های فروش ویژه و یا مناسبت های خاص از این رویداد ها اطلاع پیدا کنید . فقط کافیست یک حساب کاربری داشته و یا در خبرنامه شیدکالا ایمیل خود را ثبت کرده باشید . همچنین آخرین اخبار و جزئیات جشنواره ها در وبلاگ شیدکالا نیز در دسترس می باشند .

شیدکالا هرساله در چه مناسب هایی جشنواره های فروش خواهد داشت  ؟

مشخص کردن مناسب هایی که در آنها جشنواره های فروش ویژه اتفاق می افتد بطور دقیق کار بسیار مشکلی است چراکه همانطور که گفته شد نیازمند فراهم آمدن شرایط خاص برای کلیه مراحل فروش کالا میباشد . اما شید کالا نهایت سعی خود را خواهد کرد در این مناسبت ها فروش ویژه داشته باشد :

  • عید نوروز
  • ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر
  • بعثت حضرت رسول (ص)
  • روز مادر و روز پدر
  • ویژه سال جدید تحصیلی

لازم به ذکر است شما کاربران عزیز می توانید برای اطلاع از آخرین وضعیت برگزاری مناسبت ها و جشنواره ها در خبرنامه سایت عضو شوید یا به وبلاگ شیدکالا مراجعه کنید .

شیدبرگ ! ….

شیدبرگ چیست و چه کاربردی دارد ؟

شید برگ یک امتیاز تشویقی است که بر روی کلیه اجناس با قیمت x هزارتومان به بالا تعلق می گیرد . بطور پیشفرض برای هر شیدبرگ ارزشی معادل با x تومان در نظر گرفته شده است که در صفحه کالا مشخص است . شما می توانید با خرید هر کالا بنابر ارزش آن مقدار مشخصی شیدبرگ دریافت نمایید که از آن در خرید رایگان از شاخه هدایا میتوانید بهره برید . جهت آشنایی بیشتر با شیدبرگ اینجا کلیک کنید .

موارد و شرایط استفاده از شیدبرگ چیست ؟

تقریبا در هرجایی می توانید از شید برگ بهره ببرید اما به طور خاص شیدبرگ برای تخفیف در خرید بعدی طراحی شده است . بنابراین استفاده صحیح از شیدبرگ میتواند خرید رایگان از شاخه هدایا باشد .

آیا استفاده از شیدبرگ در خرید محدودیتی دارد ؟

خیر ، در حال حاضر محدودیتی برای استفاده از شیدبرگ در خرید محصول وجود ندارد بطوریکه حتی میتوانید با شیدبرگ های کافی کالایی را در دسته بندی غیر از شاخه هدایا نیز به رایگان خرید کنید .

چطور میتونم شیدبرگ های خودمو مدیریت کنم ؟

شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود و کلیک بر روی شیدبرگ ها به مدیریت شید برگ های خود بپردازید و آمار کلی آنها را کنترل نمایید.

چگونه شیدبرگ بدست بیاورم و تعداد آنرا افزایش دهم ؟

شما با خرید هر کالا به تعدادی که در صفحه آن کالا آمده میتوانید شیدبرگ بگیرید .

چرا شیدبرگ من باطل شده است ؟

لازم به ذکر است مهلت استفاده از هر شیدبرگ 30 روز می باشد و درصورت عدم استفاده از آن در مهلت فوق باطل میگردد ، بنابراین بهتر است برای استفاده بهینه از آن برنامه ریزی فرمایید . جهت اطلاعات بیشتر به صفحه شیدبرگ مراجعه کنید.

دسته بندی هدایا ….

دسته بندی هدایا چه ویژگی های خاصی دارد ؟ آیا امکان خرید جداگانه از این دسته بندی وجود دارد ؟

بطور کلی مهمترین ویژگی محصولات با دسته بندی هدایا امکان خرید رایگان آنها برای شماست . این محصولات عموما لوازم جانبی مربوط به کالا های دیجیتال می باشند که حق انتخاب هدیه مورد نظر را پس از خرید یک کالا برای شما فراهم میکند . این محصولات می توانند دقیقا همان محصولاتی باشند که در دیگر دسته بندی ها نیز موجود باشند اما در صورتیکه قصد خرید جداگانه هریک از کالاهای این دسته بندی داشته باشید که در دیگر شاخه ها جای ندارند می توانید مثل سایر کالاها آنرا سفارش دهید .

چه محصولاتی وارد دسته بندی هدایا می شوند ؟

تمامی تلاش های ما در دسته بندی هدایا بر قرار دادن محصولات با کیفیت و اصل در این دسته بندی است و رایگان بودن خرید از دسته بندی هدایا به هیچ عنوان نمی تواند دلیل بر بی کیفیتی و نامناسب بودن این اجناس باشد . این محصولات دقیقا همان کالاهایی می باشند که در حالت معمول در فروشگاه قابل عرضه هستند . برای ارج نهادن به حق انتخاب شما مشتری عزیز در انتخاب هدایا ، عموما لوازم جانبی مربوط به کالا های دیجیتال در این دسته بندی جای دارند اما این دسته بندی می تواند به موارد نامربوط به کالاهای دیجیتال هم گسترش یابد خصوصا ذر جشنواره های خرید و مناسبت های ویژه که روی برخی محصولات ، هدایایی در نظر گرفته شده است که شما میتوانید تا سقف تعیین شده مجموعه گسترده ای از هدایا را برای انتخاب داشته باشید و از تحویل رایگان هدایا بر روی سفارشات خود استفاده کنید .

خرید رایگان از این دسته به چه معناست ؟ ارسال این محصولات چگونه انجام می شود ؟

در خرید هایی که از شیدکالا دارید به عناوین گوناگون صاحب انواع کد های تخفیف ، شیدبرگ و شامل شرکت در جشنواره های گوناگون و مناسبت های خاص می شوید . در این خرید ها میتوانید با مجموع امتیازی که دارید از دسته هدایا به رایگان خرید کنید . ارسال رایگان به محصولات با این دسته بندی هم تعلق میگیرد اما باید مجموع ارزش سفارشاتی که در یک ارسال فرستاده میشوند بالای 200 هزار تومان باشد تا آن هزینه ارسال رایگان در نظر گرفته شود به عبارت دیگر این محصولات به خودی خود ارسال رایگان ندارند و پیشنهاد بهینه این است این محصولات را زمانی انتخاب کنید که ارسال رایگان به سفارش شما تعلق گرفته باشد .

 

قیمت گذاری ها….

قیمت گذاری ها در شیدکالا به چه صورت تعیین می شوند ؟ تضمین بهترین و منصفانه ترین قیمت به چه معناست ؟

تست

آیا هزینه های جدا به قیمت های سایت اضافه می شود ؟

کلیه قیمت های اعلام شده در سایت با احتساب کلیه هزینه ها اعم از مالیات ، ارزش افزوده و … هستند و در نهایت قیمت تمام شده به انتخاب خودتان میتواند هزینه شیوه های ارسال مختلف باشد . برای مشتریانی که محل تحویل سفارش آنها تهران (شهر تهران) است امکان ارسال رایگان هم وجود دارد ، در نتیجه قیمت موجود در سایت قیمت تمام شده و قابل پرداخت برای مشتریان تهرانی است.

آیا قیمت ها در شیدکالا بروز است ؟

بله ، تیم مدیریت کاتالوگ شیدکالا روزانه قیمت ها را کنترل و به روز رسانی می کند.

دلیل تفاوت قیمت گذاری در دیگر سایت ها چیست ؟

تفاوت قیمت ها در سایت ها و فروشگاه های دیگر میتواند دلایل گوناگونی از جمله : تفاوت در وارد کننده ، تفاوت قیمت گارانتی های مختلف ، تفاوت در کشور سازنده و خیلی عوامل دیگر باشد . شیدکالا همیشه سعی کرده عادلانه و منصفانه ترین قیمت را ارائه دهد .

آیا امکان تخفیف بر روی قیمت ها وجود دارد ؟

تمامی قیمت های اعلام شده در سایت قیمت های تمام شده بوده و امکان تخفیف بر روی آنها فقط در جشنواره ها و مناسبت های خاص اعلام شده می باشد . همچنین می توانید با استفاده از شیدبرگ از حداکثر تخفیفات استفده کنید .

در صورتی که محصولی را به سبد خرید اضافه کنم ، به هر دلیلی امکان تغییر قیمت ها وجود دارد ؟ در مورد سفارشات ثبت شده چطور ؟

بله ، اگر محصول هنوز در سبد خرید شما باشد ، اگر به هر دلیلی قیمت ها بروز رسانی شوند با یکبار refresh کردن صفحه ، قیمت ها در سبد خرید شما هم بروز رسانی می شوند اما اگر سفارشتان را ثبت کرده اید باید سفارشتان را لغو و دوباره سفارش جدیدی ثبت نمایید .

آیا فقط ارزان تر بودن قیمت ها میتواند به معنای بی کیفیت بودن ، اصل نبودن اجناس ، کالا های پشت ویترینی ، تفاوت در کشور سازنده و … باشد ؟

آیا طرح خاصی برای مشتریان دائمی با تعداد خرید بالا و یا مشتریان سازمانی اندیشیده شده است ؟

بله ، علاوه بر طرح های تشویقی ، رویدادهای مختلف ، تخفیف های گوناگون و شیدبرگ طرح ویژه دیگری برای مشتریان دائمی و مشتریان خاص سازمانی با خرید بالا در نظرگرفته شده که البته هنوز در مراحل آماده سازی می باشد. جزئیات این طرح بزودی از طریق وبلاگ شیدکالا اعلام می گردد .

کالا های عرضه شده ….

منابع و تامین کننده های شیدکالا کدامند ؟ آیا شیدکالا از هر منبعی برای تامین اجناس خود استفاده میکند ؟

تمام تلاش ما بر تامین بهترین و با کیفیت ترین کالا ها از تامین کنندگان اصلی و صاحب نام این کالاها است . در مورد کالاها با گارانتی اصلی این کالا ها بطور مستقیم از گارانتی کننده های اصلی تامین می شوند . در مورد کالاها با سایر گارانتی ها ، اعتبار و سابقه شرکت گارانتی کننده سنجیده و سپس تصمیم به تامین کالا از آنها گرفته می شود . کالاهای بدون گارانتی که با گارانتی و ضمانت اصالت خود شیدکالا عرضه میشوند هم همانند سایر شرکت های گارانتی کننده تمامی مراحل تست را گذرانده و برای اطمینان ، دوباره بسته بندی و پلمپ میشوند تا اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز تضمین گردد .

اینطور که متوجه شدم گارانتی کننده های متفاوتی با قیمت های متفاوت برای یک کالا موجود است ، چطور گارانتی اصلی را تشخیص دهم ؟

عموما گارانتی های اصلی آنقدر در کار خود مشهور و صاحب نام اند که با فقط با مشاهده نام آنها در لیست مشخصات موجود برای کالا پی به این مساله خواهید برد اما برای اطمینان و تاکید بیشتر در کنار نام گارانتی های اصلی بطور مشخص عبارت (گارانتی اصلی) داخل پرانتز آورده شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی ها اینجا را کلیک کنید .

چطور به سلامت و اصالت کالا ها با گارانتی های مختلف اعتماد کنم ؟

تست

در سایت دیدم برخی کالا های بدون گارانتی برای عرضه موجود هستند ، دلیل اینکار چیست ؟

تست

چه تضمینی برای اعتماد من به سلامت و اصالت کالا های بدون گارانتی رسمی وجود دارد ؟

تست

در پاسخ باید بگوییم ، علاوه بر تامین کالاهای بدون گارانتی از واردکننده های اصلی و صاحب نام ، این کالاها تمامی مراحل تست و اطمینان از اصالت را می گذرانند بنابراین تمامی کالاهای عرضه شده در شیدکالا دارای گارانتی تعویض 7 روزه و  ضمانت اصالت کالا می باشند ، بنابراین

چگونه می توان از کشور سازنده کالا و اینکه کالا سفارش کجاست مطلع شد ؟

برای اولین بار به ابتکار شیدکالا برای واضح و شفاف بودن تمام مراحل خرید در قسمت انتخاب مشخصات کالا ، کشور سازنده و سفارش کالا هم مشخص شده است . لازم به ذکر است محصولات اکثر کمپانی های معروف و بزرگ دنیا صرفا به خاطر ارزان تر در آمدن خط تولید در چین تولید می شوند اما ممکن است مرجع سفارش متفاوت باشد که تمامی این موارد حتی مواردی که کالا چند خط تولید در کشور های مختلف داشته باشد در صفحه محصول بطور واضح مشخص شده اند .

آیا کالا های دیجیتال در شیدکالا بطور پیشفرض دارای سیستم عامل و برنامه های کاربردی هستند یا خودم باید برنامه های آنها را نصب کنم؟

بستگی به کالا های ارائه شده دارد ، در مورد گوشی های موبایل همگی با سیستم عامل و برنامه های پیشفرض سیستم عامل عرضه می شوند . مسئولیت نصب برنامه های کاربردی بیشتر بر عهده کاربران گرامی است . البته با توسعه تیم فنی شیدکالا امکان نصب و سفارشی سازی محصولات دیجیتال در آینده وجود خواهد داشت .

امکان نصب برنامه ها و سفارش سازی محصولات دیجیتال وجود دارد ؟

همانطور که در سوال قبل توضیح داده شد متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی مقدور نمی باشد اما در آینده ای نزدیک این امکان به خدمات شیدکالا اضافه خواهد شد .

تصمیم به خرید کالایی دارم که در حال حاضر در سایت ناموجود است ، این کالا کی برای فروش عرضه خواهد شد ؟

تیم تامین کاتالوگ شیدکالا سعی بر این دارد هیچ یک از محصولات به روز فروشگاه در هیچ مناسبت و جشنواره ای ناموجود نماند اما در صورت ناموجود بودن محصولی که در حال حاضر در بازار قابل عرضه است ، تعیین زمانی دقیق برای عرضه آنلاین آن مقدور نمی باشد اما می توانید با داشتن حساب کاربری در سایت و ثبت گزینه هشدار موجودی در صفحه محصول از موجود شدن دوباره آن مطلع شوید . حتی می توانید در نظرات و در گفتگو با تیم پشتیبانی موجودی محصول را درخواست کنید .

آیا کالاهای عرضه شده در شیدکالا منطبق با اطلاعات مندرج در سایت هستند ؟

تمامی کالاهای عرضه شده بطور دقیق منطبق با اطلاعات مندرج در سایت هستند و اگر نکته خاصی در مورد آن وجود داشته باشد در همان صفحه محصول مشخص شده است .

آیا شیدکالا خود ، کالا ها رو مورد بازرسی قرار می دهد یا کالا ها بصورت نو و پلمپ شده عرضه می شوند ؟

از آنجایی که مسئولیت تست ، سلامت و اصالت کالاهای با گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده است ، شیدکالا دخل و تصرفی در آن نمی کند . در مورد کالاهای بدون گارانتی بدلیل ارائه گارانتی تعویض 7 روزه و تضمین اصالت و سلامت کالا ، مراحل تست و بازرسی برای این کالاها انجام شده و مجددا با کاور شیدکالا پلمپ می گردند .

آیا تعداد خرید یک کالا محدودیتی دارد ؟

خیر ، در صورت موجود بودن کالا ، هیچ محدودیتی برای تعداد سفارش بالا برای یک کالا وجود ندارد .

کالاهای جدید و دسته بندی های مختلف چه زمانی وارد سایت می شوند ؟ آیا میتوان از قبل با خبر شد ؟

تمامی تلاش های تیم مدیریت کاتالوگ شیدکالا بر گسترش صحیح کالاهای موجود است که اینکار نیازمند بررسی و تامین محصولات با کیفیت در دسته بندی های جدید می باشد . بنابراین شما کاربر گرامی می توانید با عضویت در سایت و داشتن حساب کاربری و یا فقط عضویت در خبرنامه ، علاوه بر امکاناتی که گفته شد ، از بروزرسانی های شاخه ها و دسته بندی های جدید مطلع شوید .

آیا شما کالای دست دوم و کارکرده نیز می فروشید ؟

همانطور که قبلا ذکر شد ، منابع تامین شیدکالا واردکننده های اصلی ، صاحب نام و گارانتی های اصلی و دیگر گارانتی های معتبر می باشند بنابراین به هیچ عنوان در شیدکالا جنس دست دوم ، کارکرده و بی کیفیت جای ندارد .

چطور از موجود و بروز بودن کالا یا برندی خاص مطمئن شوم ؟

به صفحه برند یا کالای مورد نظر مراجعه کنید ، در صورت مشاهده علامت “موجود” در صفحه می توانید از بروز و آماده سفارش بودن آن کالا اطمینان پیدا کنید .

آیا امکان رزرو کردن کالایی که در حل حاضر در سایت موجود نیست ، وجود دارد ؟

خیر ، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد اما شما میتوانید با ثبت هشدار موجودی کالا یا اضافه کردن کالا به علاقه مندی ها از موجودی آن کالا اطلاع پیدا کنید .

آیا امکان سفارش کالایی خاص بطور اختصاصی وجود دارد ؟

خیر ، تنها کالاهای معرفی شده و موجود در سایت امکان سفارش را دارند .

آیا امکان دارد کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد ؟

وبسایت شیدکالا از الگوریتم مدیریت موجودی پیشرفته استفاده می کند بنابراین اگر در سایت کالایی با برچسب موجود قرار داشته باشد به قطع و یقین امکان سفارش و ارسال این کالا فراهم است و به محض اضافه شدن کالا به سبد خرید و تکمیل مراحل سفارش می توانید از ارسال کالا مطمئن باشید .

ثبت سفارشات ….

چطور سفارشم را ثبت کنم ؟ مراحل اینکار چیست ؟

ثبت یک سفارش از مرحله اضافه کردن به سبدخرید در صفحه محصول آغاز شده سپس با تکمیل مراحل پنجگانه طبق راهنما می توانید سفارش خود را نهایی کنید .

آیا امکان ویرایش یا کنسل کردن سفارش وجود دارد ؟

تا قبل از نهایی شدن سفارش امکان هرگونه ویرایش یا کنسل کردن آن وجود دارد اما چنانچه به هر دلیلی می خواهید سفارشتان را در مرحله بعد از پرداخت ، کنسل و یا ویرایش کنید در کمتر از 24 ساعت با تیم پشتیبانی شیدکالا تماس بگیرید .

آیا امکان جایگزین کردن سفارشم با سفارش دیگری وجود دارد ؟

اگر سفارشتان را نهایی کردید باید ابتدا با تماس با تیم پشتیبانی آنرا لغو و سپس سفارش جدیدی را ثبت نمایید . در مراحل قبل از پرداخت امکان هرگونه ویرایش یا کنسل کردن سفارشتان وجود دارد .

چطور سفارش خود راپیگیری کنم ؟

تست

آیا امکان ثبت سفارشم به صورت تلفنی وجود دارد ؟

در حال حاضر خیر ، برای اولویت دهی و انجام سریعتر خدمات ، سفارش خود را بصورت اینترنتی ثبت نمایید .

آیا سفارش من می تواند هدیه باشد ؟ در اینصورت امکان سفارشی سازی بسته بندی کالا و کادوپیچ کردن وجود دارد ؟

بله ، امکان سفارش سازی بسته بندی و کادوپیچ کردن کالا در شاخه بسته بندی و مراحل سفارش وجود دارد حتی میتوانید در این موارد از فیلد ثبت توضیحات سفارش هم استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر به بسته بندی کالاها مراجعه نمایید.

شیوه های خرید و روش های پرداخت ….

چگونه مبلغ سفارش هایم را پرداخت کنم ؟

در راستای سفارشی سازی تمامی مراحل فروش بنابر سلیقه مشتریان گرامی روش ها و درگاه پرداخت های متفاوتی در سایت و صفحه پرداخت وجود دارد که باید روش و درگاه پرداخت مورد نظر خود را از میان آنها برگزینید . این روش ها شامل پرداخت کل مبلغ بصورت آنلاین ، ثبت فیش بانکی و حتی پرداخت ترکیبی (30 درصد آنلاین و 70 درصد هنگام تحویل) میباشد بنابراین بسته به انتخاب خود یکی از این روش های پرداخت را انتخاب کنید . همچنین در انتخاب درگاه های پرداخت بین درگاه اختصاصی شیدکالا (درگاه شیدکالا در شبکه شاپرک) ، درگاه بانک ملت ، درگاه بانک ملی ، درگاه بانک پارسیان کاملا حق انتخاب دارید .

آیا پرداخت مبلغ بصورت اینترنتی ایمن است ؟

مهمترین بخش یک فعالیت اقتصادی امور مالی به ویژه امور نقل و انتقال پول است بنابراین در پرداخت اینترنتی در شید کالا بالاترین سطح امنیتی از طریق گواهینامه های امنیت SSL برای درگاه های پرداخت بهره برده می شود . بنابراین شما کاربر گرامی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود به موارد زیر در جریان خرید توجه کنید :

  • در درگاه های پرداخت با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر وب خود در ابتدای آدرس از استفاده از پروتکل امن https به جای http مطمئن شوید .
  • برای ورود اطلاعات کارت بانکی خود حتما از صفحه کلید مجازی درگاه استفاده کنید .
  • به توصیه های امنیتی درگاه های بانکی توجه نمایید .

سایت اطلاعات کارت بانکی ام را قبول نمی کند ، چاره چیست ؟

مشکل احتمالا در ورود اطلاعات کارت بانکی شماست . مطمئن شوید :

  •  رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) حساب شما فعال است .
  • اطلاعات حساب خود را به درستی وارد می کنید.
  • مشکل قطعی اینترنت ندارید .

متاسفانه در روند خرید مشکلی پیش آمد و پول از حساب من برداشته شد اما درسایت شما سفارش ناموفق ماند ؟ چکار کنم ؟

جای نگرانی نیست ، در چنین موارد نادری که بدلیل مشکلات احتمالی سرویس دهنده اینترنت ، شبکه بین بانکی و … که ممکن است رخ دهد ، مبلغ برداشته شده در درگاه واسط بانک مورد نظر باقی مانده و در صورت ناموفق ماندن عملیات پرداخت ، این مبلغ حداکثر تا 24 ساعت به حساب شما باز می گردد .

امکان فروش اقساطی هم دارید ؟

خیر ، امکان فروش اقساطی مقدور نمی باشد .

آیا چک هم قبول میکنید ؟

خیر ، امکان قبول چک برای سایت مقدور نمی باشد .

آیا می توان مبلغ سفارش را بصورت فیش نقدی واریز کرد ؟

بله ، امکان واریز مبلغ سفارش بصورت فیش نقدی مقدور می باشد بنحوی که شماره فیش بانکی ، نام بانک و تاریخ آنرا به سایت ارائه دهید .

آیا میتوان موقع تحویل سفارش مبلغ آنرا پرداخت کرد ؟ شرایط اینکار چیست ؟

همانطور که خواندید ، امکان پرداخت ترکیبی حضوری بصورتی که 30 درصد مبلغ کل سفارش بصورت آنلاین و 70 درصد این مبلغ درب منزل بصورت نقدی یا کارتی وجود دارد . در حال حاضر کالاها با سقف قیمت 2 میلیون تومان امکان این نوع پرداخت را دارند.

توصیه خودتون برای پرداخت مبلغ سفارشات چیست ؟

حق انتخاب شما مشتریان عزیز همواره برای ما محترم بوده اما اگر لازم به ارائه پیشنهادی در میان شرایط مختلف پرداخت باشد ، پیشنهاد ما در حالت اول پرداخت کلی مبلغ از طریق یکی از درگاه های رسمی بانکی (ترجیحا بانک ملت) است . در حالت بعدی پرداخت در محل بصورت ترکیبی است که در پرداخت 30 درصد کل مبلغ می توانید از درگاه اختصاصی شیدکالا یا درگاه های بانکی استفاده کنید .

انتخاب پیک و شیوه های ارسال ….

برای ارسال سفارش نیاز به یک آدرس هست ، چگونه آدرس ثبت کنم ؟
شما پس از ساخت حساب کاربری در سایت میتوانید با مراجعه به حساب کاربری خود و کلیک بر روی آدرس های من (افزدون اولین آدرس من) آدرس مورد نظر خود را ثبت کنید . راه مشابه و سریعی هم برای اینکار وجود دارد که در صفحه ثبت سفارش در قسمت آدرس ها می توانید آدرس مورد نظر خود را اضافه نمایید .

هنگام ثبت سفارشم شیوه های ارسال متفاوتی رو مشاهده میکنم ، انتخاب آنها فرقی دارد ؟

برای حفظ حق انتخاب شما در تمامی مراحل حتی شیوه ارسال ، گزینه های مختلفی برای شما فراهم می باشد که در مورد هر کدام توضیحات مربوطه آورده شده است . انتخاب هریک از این گزینه ها به شرایط خود شما بستگی دارد . برای اطلاعات بیشتر به صفحه ارسال مراجعه کنید .

چرا برخی حامل ها رایگان و چرا برخی هزینه در بر دارند ؟

حامل اصلی شید کالا یا انتخاب اول در لیست همان پیک اختصاصی شیدکالاست که در حال حاضر فقط در تهران (شهر تهران) امکان ارسال رایگان دارد . اما شما میتوانید به شیوه های مختلفی که در لیست آورده شده اند سفارش خود را تحویل بگیرید که طبیعتا هر کدام تابع قوانین و شرایط خاص خود هستند که در صورتی که مایل به استفاده از این حامل ها هستید این قوانین را در اینجا بخوانید .

هزینه حامل های غیر رایگان چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه حامل های غیر رایگان بنابر هزینه رسمی اعلام شده از طرف خود این شرکت ها می باشد اما شیدکالا مبلغی را نیز برای کاهش و متعادل کردن این هزینه ها روی سفارش با حامل های غیر رایگان در نظر میگیرد.

آیا امکان هماهنگی با پیک برای مراجعه در روز و ساعت معین وجود دارد ؟

بله ، در سفارش با پیک شیدکالا می توانید این موارد را در فیلد توضیح سفارش ذکر نمایید یا با واحد فروش تماس حاصل فرمایید . در مورد سایر حامل ها بدلیل فرایند و برنامه ریزی های گوناگون برای آماده شدن سفارش و ترافیک ممکن است حتی با ثبت چنین مواردی ، تحویل سفارش طبق برنامه پیش نرود که طبیعتا خارج از حیطه مسئولیت شیدکالاست .

بعد از ثبت و نهایی شدن سفارش کالا معمولا چه مدت برای ارسال کالا طول می کشد ؟

زمان ارسال کالا به طور مشخص در جلوی هر حامل نوشته شده است . بطور تقریبی زمان ارسال بین 2 روز (برای پیک اختصاصی شیدکالا) تا 7 روز کاری (برای باربری و پست) می باشد .

آیا امکان تحویل حضوری سفارشات با مراجعه به دفتر مرکزی شیدکالا امکان پذیر است ؟

خیر ، همانطور که قبلا گفته شد ، شیدکالا یک فروشگاه اینترنتی با هدف کاهش رفت و آمد ها ، هزینه ها و ترافیک است بنابراین چنین امکانی وجود ندارد .

توصیه خودتون برای ارسال سفارشات چیست ؟

همواره انتخاب های شما مشتریان عزیز برای ما محترم بوده اما چنانچه از لیست حامل ها برداشت می شود ، پیک اختصاصی شیدکالا برای تهران بهترین و سریع ترین گزینه موجود می باشد .

گارانتی و  خدمات پس از فروش …